Стало відомо, у скільки  обійшлась голові Харківської облдержадміністрації  реклама під час передвиборчої кампанії

19 листопадаа 2020

Стало відомо, у скільки  обійшлась голові Харківської облдержадміністрації  реклама під час передвиборчої кампанії. Лише на просування себе у соціальних мережах Олексій Кучер витратив понад 700 тисяч гривень. Нагадаємо, що балотувався чинний губернатор на посаду Харківського міського голови і увійшов до українського ТОП-5 за купленою рекламою в соціальних мережах. Про це сказано в дослідженні руху “Чесно”. Працівники громадської організації проаналізували рекламу з особистих сторінок кандидатів. На перше місце потрапила кандидат від “Слуги народу” на пост мера Києва Ірина Верещук, у якої пішло на просування себе майже 2 мільйони гривень. На друге місце з величезним відривом потрапив претендент на пост львівського мера Ігор Васюник. Самовисуванець витратив майже 750 тисяч гривень. На третьому місці Віталій Кличко з 743 тисячами гривень. Олексій Кучер потрапив на четверте місце серед лідерів. Його розходи склали 696 тисяч гривень. За декларацією, яку Кучер подавав у травні, його фінансові активи становлять 2,4 мільйони гривень. Ще 5,6 мільйонами гривень володіє його дружина. За весь минулий рік глава обладміністрації заробив 157 тисяч гривень. На виборах мера він потрапив на третє місце, після Геннадія Кернеса та Олександра Фельдмана.