На Харківщині продовжується ремонт доріг обласного значення

24 Квітня 2018

Нині йдуть роботи по відновленню траси «Харків-Ахтирка». Для якісного та швидкого ремонту в області відкрили найпотужніший асфальтобетонний завод в Україні, який за одну годину здатен виробляти триста двадцять тон асфальту.

Це траса Р46 «Харків-Ахтирка».  Автомобільна дорога, що з’єднує Харківську та Сумську області, будувалася у п’ятдесятих роках минулого століття. І з того часу не знала капітального ремонту. Відновлення покриття розпочали два роки тому. За цей час відремонтували тридцять чотири з половиною кілометри траси. Нині роботи проводяться на двадцять другому кілометрі  дороги.

Євген Зражевець, начальник Служби автомобільних доріг в Харківській області

Сьогодні продовжуємо ремонт до Богодухова, за Богодухів. Ремонт з відновлення основи покриття. Там найбільш зруйновані ділянки, найбільше скарг. Тому ми повільно, але рухаємося у напрямку за Богодухів. І саме там десь через місяць півтора розпочнемо відновлювати основу.

На балансі Служби автомобільних доріг Харківської області майже вісімдесят два кілометри траси до кордону із Сумщиною.  За два роки на  ремонт витратили понад сто п’ятдесят мільйонів гривень. В цьому році  заплановано спрямувати ще сімсот шістдесят мільйонів. На цьому роботи мають завершитись.

Сергій Пляка, перший заступник начальника Служби автомобільних доріг в Харківській області

Технология разная, если здесь основание держит, то здесь только новые слои асфальтобетона, то у нас около 18 км где нужно менять полностью основание.

Для того щоб якісно та швидко ремонтувати дороги, у Дергачах відкрили потужний асфальтобетонний завод.

Він здатен виробляти триста двадцять тон асфальту на годину. Це більше ніж три з половиною тисячі тон за одну робочу зміну. Новий завод оснащений сучасною лабораторією, яка контролює  сировину, а також якість виробленого асфальтобетону.

Євген Шахненко, заступник голови ХОДА

Самый главный упор – это сейчас на качество. За инициативой губернатора мы в каждом районе создали специальную комиссию по приемке качества. И не один ремонтник дорог сегодня не может пойти в казначейство и получить средства, пока эта комиссия не утвердит и не подпишет. В нее входят общественные организации, в нее входят дорожники. И таким образом мы следим за качеством каждой тонны асфальта, который укладывают у нас в Харьковской области.

На відкриття  заводу прибув і голова Укравтодору Славомір Новак. За його словами, вже до дві тисячі двадцятого року в Україні планують припинити робити так звані «ямкові ремонти».

Славомір Новак, голова Державного агентства автомобільних доріг України

Ми будемо відходити взагалі від аварійних ремонтів, а також середніх ремонтів на капітальні ремонти та нове будівництво. Це вимагає кращої техніки, кращих інженерів та нових людей.

Ремонт траси «Харків –Ахтирка» планують закінчити до кінця цього року. Також  роботи продовжаться на трасах «Київ-Харків-Довжанський» та «Харків-Вовчанськ». Загалом на ремонт доріг в області цьогоріч планують направити більше двох з половиною мільярдів гривень.

Юлія Котелевська, Євген Сєріков


Speak Your Mind

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>