Інтерактивні дошки та цифрові лабораторії: як навчаються діти в опорних школах

13 Квітня 2018

Замість підручників інтерактивні дошки та цифрові лабораторії. А замість щоденника – великий сенсорний екран із розкладом. Так навчаються діти у опорній  школі на Валківщині.

Дар’я Довгань, учениця 8 класу

Ось у нас наступний урок – англійська мова. На цьому поверсі. У 123 кабінеті. Все ось є.

Такий мультимедійний куточок  у Валківському ліцеї замінив стенди з паперовими розкладами. На великому сенсорному екрані сайт школи.  На перервах тут збирається юрба учнів. У кожного є особистий електронний кабінет. Через нього можна подивитися домашнє завдання та навіть отримані за день оцінки.

Можемо переглянути оцінки, наприклад, які ми заробили сьогодні. Поки що оцінок немає.

Ось той самий урок англійської мови, який на перерві у розкладі показувала нам Дар’я. Він проходить у лінгафонному кабінеті. Їх у школі два. У кожному сучасна комп’ютерна техніка та програмне забезпечення. Все це, на думку вчителя,  допомагає дітям краще засвоїти іноземну мову.

Людмила Корецька, вчитель англійської мови

Ми можемо вивчати іноземну мову індивідуально. Кожна дитина сидить за окремим комп’ютером і вибирає сама рівень завдань і швидкість, з якою вона виконує ці завдання. Завдання можуть бути різноманітними, тому це цікаво і мотивація до навчання підвищується.

А це вже урок біології в іншому класі. Тут сьогодні вивчають поведінку тварин. Окрім звичних підручників вчитель користується інтерактивною дошкою. Обладнаний кабінет і скан-камерою. Вона виводить зображення будь-якого предмету на комп’ютер та проекційний екран.

Вивчаємо зріз дерева, річні кільця. Не роздаючи його кожній дитині, я поміщую його під лаб-камеру, ми проектуємо все це на великий екран і діти мають змогу з цим працювати.

А ще тут є сучасна  цифрова лабораторія. Різноманітні прилади дають змогу вимірювати температуру тіла, тиск, силу голосу та навіть вміст вуглекислого газу в повітрі. Роботу одного з них – пульсометра – нам демонструють прямо під час уроку.

Можемо починати експеримент. Нам потрібно натиснути кнопку і  комп’ютер самостійно буде вимірювати частоту серцевих скорочень. Бачимо на графіку частота скорочень десь змінюється, десь є тривалою.

Уляна Крикун, учениця 7 класу

Мені такі досліди дуже подобаються. Тому що я маю спробу більше дізнатися. Більш інноваційна програма. Більш цікавіше досліджувати комах та всяких живих організмів.

Вчителі впевнені – засвоїти матеріал у такій формі дітям набагато легше. До того ж, впровадження сучасних технологій неабияк допомагає і самим вчителям.

Ольга Забара, вчитель біології

На сьогоднішній момент це суттєво полегшує роботу, вивільняє якийсь час, який я можу приділити дітям, і ми можемо виконати якесь ще додаткове завдання. І дітям цікаво, тому що сучасні діти, пов’язані з комп’ютерними технологіями. І це саме те, що потрібно дітям у сучасному суспільстві.

Валківський ліцей став одним із перших опорних закладів Харківщини.  На створення сучасних умов для навчання з обласного та місцевого бюджетів було виділено п’ять з половиною мільйонів гривень. Ліцей має три філії. Це Гонтовоярська, Минківська та Черемушнянська школи. Учні середніх і молодших класів на шкільному автобусі їздять із цих шкіл в ліцей на факультативи, окремі уроки та творчі заходи. Учні старших класів закінчуватимуть навчання саме в опорній школі.

Віра Грехова, директор Валківського ліцею ім. О.С. Масельського

На сьогодні сільська освіта – саме за опорними закладами. І ми настільки вже звикли до таких умов життя, до такої роботи. До речі, до цього звикли і діти, які дуже чекають оцих приїздів до нашого навчального закладу. Що ми вже не уявляємо, як школи можуть працювати по-іншому.

Нині Харківська область налічує двадцять дві опорні школи. До початку нового навчального року відкриється  ще дев’ятнадцять.

Юлія Котелевська, Віктор Сєріков


Speak Your Mind

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>